Податкова інформує...
У Головному управлінні ДПС у Харківській області нагадали, що платники податків можуть здійснювати листування з контролюючими органами засобами електронного зв’язку в електронній формі. Відповідна норма зафіксована пунктом 42.4 статті 42 Податкового кодексу України.
При цьому сучасні електронні сервіси ДПС України надають можливість платникам надсилати листи до контролюючих органів через Електронний кабінет. Для цього потрібно надіслати Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет (F/J1391602) або у паперовій формі до Центру обслуговування платників.
Листування контролюючих органів з такими платниками податків, які подали заяву, здійснюється засобами електронного зв’язку в електронній формі шляхом відправки документа в електронний кабінет з одночасним надісланням платнику податків на його електронну адресу (адреси) інформації про вид документа, дату та час його надіслання в електронний кабінет.
Платник податків один раз протягом року може відправити контролюючому органу через електронний кабінет заяву про відмову отримувати документи через електронний кабінет. Датою завершення листування платника податків через електронний кабінет є дата, зазначена у квитанції про доставку контролюючому органу заяви про відмову отримувати документи через електронний кабінет.
Більш детальна інформація про направлення електронних листів через Електронний кабінет посиланням
https://cabinet.tax.gov.ua/help/sendlist.html