Соціально-вагома новина від Харківської філії ГАЗМЕРЕЖІ
Як виправити помилки, зроблені при передачі показань лічильника
Бувають ситуації, коли передачі показань лічильника наш клієнт помилково ввів і надіслав не правильну цифру. Такий випадок може статися будь з ким, наприклад у людини в день передачі показань було обмаль часу і людина поспішала.
Обставини, коли на особовому рахунку відобразилися не вірні дані не мають нічого приємного, але їх можна виправити.
Для цього потрібно у довільній формі написати заяву на виклик контролера для контрольного зняття показань лічильника в будинку.
До заяви додати фото лічильника та відправити документи на електронну адресу центру обслуговування клієнтів Харківська філія «Газмережі».
Адреси центрів можна дізнатися за посиланням, на сайті Філії https://kh.grmu.com.ua/
Після фіксації показань лічильника контролером спільно зі споживачем, на особовому рахунку клієнта буде зроблене корегування і виправлені помилки.