Сьогодні Депутатський корпус Біляївської сільської ради зібрався для проведення LV чергової сесії VIII скликання.
Засідання сесії відбулося під керівництвом секретаря Біляївської сільської ради Інни Брусенцової. На порядку денному було 30 питань.
На початку сесії були заслухані звіти старост про роботу в 2024 році Дмитрівського старостинського округу Людмили Погорілої, Роздольського старостинського округу Наталії Курдюмової, Миронівського старостинського округу Костянтина Усенко.
Одним з розглянутих питань було затвердження звіту про виконання бюджету Біляївської сільської територіальної громади на 2024 рік.
- Бюджет громади за 2024 рік виконано за доходами в сумі 115,9 млн. грн., за видатками - 117,3 млн. грн. Діяльність місцевої влади, установ, підприємств та організацій була спрямована на виконання пріоритетних завдань соціально-економічного розвитку виходячи з можливостей дії воєнного стану - зазначила начальник фінансового відділу Тетяна Зелінська.
Наступним питанням було внесені зміни до бюджету громади на загальну суму 5,4 млн.грн. Серед найбільших напрямів спрямування коштів:
-Виготовлення проектно- кошторисної документації на реконструкцію будівлі в с.Закутнівка з метою облаштування стаціонарного відділення КУ «ЦНСП» Біляївської сільської ради - 480,0 тис.грн.;
-Виготовлення проектно-кошторисної документації на капремонт підвального приміщення КЗ «Біляївський ЗДО» з метою створення споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття - 500,0 тис.грн.;
-Видатки на реалізацію проектів-переможців конкурсу «Громадський бюджет» - 428,0 тис.грн.;
-Придбання 2-х РЕБ, генераторів, бронежилетів та іншого спорядження ( за запитами військових частин, підрозділів ДСНС та ГУ НП) – 645,0тис.грн.
Також розглядалося питання про затвердження «Програми територіальної оборони Біляївської сільської територіальної громади Лозівського району на 2025-2026 роки.
Також розглядалися земельні, соціальні та інші питання.
Прийняті рішення сприяють подальшому сталому розвитку громади та підвищенню комфорту й добробуту мешканців.